Saturday, August 8, 2009

Tak faham bahasa

Gua confuse dan pening. Kenapa bila gua try nak tenangkan fikiran gua, ada aje benda yg buat gua serabut?

Gua tak faham apa dia nak. Gua dah cakap banyak kali dah dengan dia, gua tak keluar dengan boyfriend orang. Tidak sekali-kali. Kenapa dia susah sangat nak faham? Kenapa still jugak ajak gua keluar?

Lagi pulak, family gua memang tak restu kalau gua pilih lelaki bukan Islam jadi teman gua. Jadi, gua dengan dia memang tak mungkin langsung. Kalau dia Melayu sekalipun gua memang tak hingin nak keluar dengan dia. Ini pulak dia Cina. Sebab dah memang jelas dia ada girlfriend. Tapi tak pasal-pasal je ajak gua keluar. Apahal??

Ini lah namanya lelaki x guna. Gaduh dengan girlfriend mulalah mata melilau sana sini. Pantang nampak perempuan, semuanya dia nak dekat. Apa ingat semua perempuan sama ke?? Ingat semua perempuan makan pujuk rayu?? Bukan semua perempuan bodoh lah beb! Bukan semua perempuan senang cair dengan kata-kata manis! Goblok!

1 comment:

NenetPenne (NP) said...

huh...kira nak cari ketenangan jiwa dgn keluar dgn orang lain? gitu eh? memang jantan sial!!!!!
confirm dia tak faham bahasa..kalau dia faham, dia tak ajak ween keluar....