Tuesday, August 4, 2009

Nightmare

Kenapa bila gua buat keputusan untuk berubah, dia tiba-tiba berasak datang dalam kepala gua? Tak cukup dalam realiti, dia datang dalam mimpi pulak. Why? Kenapa bila gua nak cuba buang dia terus, macam ada something yang menyekat? Gua jadi confuse dan makin confuse!

Malam tadi, gua mimpi dia. Gua mimpi dia call gua. Tiba-tiba dia call gua. Gua tanya dia kenapa call setelah lama dia diam? Nak apa? Dia kata saja dia call. Gua kata untuk apa? Dia kata dia mintak maaf sebab diam lama. Dia kata dia merajuk dengan gua sebab dia rasa gua dah taknak kat dia. Dia kata sebab aritu gua tolak dia masa dia nak lagi kat gua. So dia merajuk. Sebab dia fikir gua tak sudi dengan dia.

Mimpi..Semuanya mimpi. Mimpi permainan tidur! Gua taknak percaya mimpi macam ni. Gua benci!

No comments: