Wednesday, August 12, 2009

Stupid.

Gua benci betul lah dengan keparat-keparat kat YM yg x habis-habis nak putar belit ayat biar jadi ayat lucah! Apa ke bangang sangat diorang ni eh? Nak melucah pun tengok orang lah. Lu ingat semua orang ke suka nak melayan cakap lucah lu tu? Bila gua tegur, mulalah kalut cakap baik gua bukak tudung sebelum gua cakap gitu. Hello..! Apa kena mengena dengan tudung gua pulak ni?? Mungkin dia tak boleh terima kot cara gua 'hentam' dia. Gua cakap simple je. "Tak kuasa nak melayan orang suka melucah nih. Kalau nak melucah, silap orang lah eh. Boleh blah." Terus suruh gua tanggal tudung apahal? B O D O H!

Tu belum masuk pasal jenis yg sibuk nak suruh orang view dia punya webcam lagi tu. Dah kalau orang cancel tu maknanya orang taknak lah. Apahal tak faham bahasa dok suruh orang view webcam lu tu?? Stupid.

3 comments:

NenetPenne (NP) said...

tapi ween, blog akak memang ada unsur2 tu..cemana tu ween?

:: Wiween :: said...

kak penne,
blog akak ween suka. Akak bukan lucah pun. Akak suka melawak. hehehe. nih jantan keparat nih suma ajak kita melayan gersang dia. Bikin hangin satu badan. Hingat kita apa nak melayan napsu kuda! x kosa i!

Are_Long said...

mmg selalu terjadi kat YM kan...
entah aper2..
org nk guna yg baik2 ajerr...
diorg guna cara yg salah..
bodos....