Tuesday, April 21, 2009

Hati sakit.

Hati gua sakit betul.. Sakit, perit, pedih! Pedih macam kena simbah dengan asid. Lebih teruk dari itu mungkin. Gua taktau lsh macam mana nak gambarkan betapa sakitnya hati gua ni sebenarnya. Yang pasti, hati gua memang sakit. Sakit sangat-sangat..

Gua tiba-tiba dapat satu sms. Gua ingat sms dari Kak Enda sebab sebelum tu gua memang tengah berbalas sms dengan dia.. Rupa-rupanya sms dari Hotlink..yg mengatakan bahawa 'satu nombor ni' request nak share credit RM5 dari gua. Kalau gua setuju gua kena reply YES. Kalau tak setuju reply NO.

Gua sikit punya hangin. Gua kenal sangat nombor yang request tu. Hati gua tiba-tiba sakit. Bukan sebab gua kedekut nak share credit ke apa. Gua bukan orang kedekut. NO! Gua cuma rasa terkilan. Hati gua rasa sedikit terhiris..sebab that person yang dah lama lenyapkan diri, tiba-tiba muncul sebab nak share top up! Tiba-tiba lu hilang macam tu saja dari hidup gua..pastu lu datang balik untuk mintak share topup? What the hell?!

Sakit betul gua rasa.. Lebih sakit bila topup diminta melalui hotlink! Apalah salah kalau lu sms elok-elok..tanya khabar ke apa..pastu baru mintak nak share topup. Ini tidak...lu dah bisu sekian lama pastu lu datang nak mintak topup! Apahal??

Gua dah tak boleh terima keadaan macam ni lagi..gua dah penat! Gua harus berubah. Harus LEBIH banyak berubah. Gua taknak dia take gua for granted lagi. Cukup lah..cukup!

No comments: