Friday, December 5, 2008

Rimas!

Sebenarnya byk benda buat gua jadi rimas. Macam-macam benda. Tp gua aje yg tak suka cakap terus terang yg gua tengah rimas. Sebab gua terlampau menjaga itu ini. Terlampau jaga hati orang pun yer jugak sampaikan gua tak terjaga hati gua sendiri. Adakalanya, gua prefer jadik loner. Sebab ada masa-masanya yg mana gua lebih suka jadi loner daripada jadi rimas!

Gua tak suka orang campur privasi gua! Sebab gua memang tak suka langsung campur privasi orang! Kalau gua sendiri rasa menyampah bila orang campur privasi gua, mestilah orang pun menyampah kalau gua campur privasi diorang kan? See...vice versa. Very fair.

Privasi adalah sesuatu yg gua memang jaga. And kalau boleh, gua taknak orang sibuk-sibuk dengan hal privasi gua. Gua sendiri sibuk takpe jangan orang lain turut nak menjadi sibuk sebab gua rimas!

6 comments:

Ajeem said...

wauu..banyaknya blog..jangnalah rimas..hehe..rock beb...cikgu ni dah kawin ke lum?

Hamdan said...

Cikgu,

Thank you. Buat seketika saya terlupa diri saya bila terbaca perjalanan yg awak lalui...

Rajarockapak said...

gua rasa jadi lone ranger lagi bagus..

:: Wiween :: said...

ajeem,
sy belum kawin :D

tualang3,
sama2 tualang :)

rajarockapak,
betul. gua sokong tp gua syg org2 yg gua syg ;)

Ajeem said...

lorr...ingatkan dah kawin..tidak apa..takan lari gunung dikejar...hehe

hans said...

apa nih wiween...
tak gangster ahhhh sedey2
haha