Monday, December 1, 2008

Kosong

Hidup memang sering dilanda masalah. Kalau takde masalah hidup memang takkan lengkap. Contoh macam hidup gua skang. Byk masalah tapi gua buat-buat macam takde masalah. Bila gua buat-buat macam takde masalah hidup gua macam tak lengkap. Tak cukup masin, manis, pedas. Hanya tawar.

Sama macam hati. Hati gua tawar. Jugak kosong. Takde penghuni. Apa pun takde. Memang zero. Kekasih? Takde. Someone special? Dulu ada. Skang da takde. Hati gua memang kosong. Gua memang takde simpan sapa-sapa lagi dalam hati. Sorang pun takde. Ok, gua tipu. Maybe tak kosong 100% sebab ada gua simpan org-org yg gua sayang. Macam family gua, member-member rapat, member-member yg da 'tak ada'. Semua gua simpan dalam hati.

Tapi ruang untuk dihuni oleh seorang yg bernama kekasih masih kosong. Gua pun taktau bila gua akan isi kekosongan tu...

2 comments:

Rajarockapak said...

cuba dan cuba lagi..insya ALLAH..berjaya.

Ajeem said...

rajin cikgu ni blogging ya..hehe..nice writing.