Wednesday, December 17, 2008

Menyampah

Kadang-kadang, gua rasa menyampah dengan certain people. Padahal diorang takde buat salah pun dgn gua. Gua pun bukan kenal sgt dengan diorang. Tp bila tengok muka diorang je, gua rasa menyampah giler-giler. Rasa macam nak tampar-tampar je muka sekor-sekor.

Benda macam ni memang pelik. Gua tak rasa gua sorang je penah rasa. Gua jamin orang lain pun ada pernah rasa macam tu. Tiba-tiba je rasa menyampah dengan orang yang tak berapa dikenali pun. Kadang-kadang kenal gitu-gitu aje. Tapi bila tengok aje muka diorang ni, rasa macam nak pecahkan je. haha. Tak pasal-pasal cari dosa dengan orang. :p Tapi betul lah. Kadang-kadang ada separuh orang, muka diorang boleh buat orang yang tengok jadi meluat. Walaupun diorang ni sebenarnya baik. Cuma riak muka diorang aje yang membuatkan orang lain menyampah.

Agak-agak muka gua pun pun macam tu kot? Bila orang tengok orang pun menyampah. haha.

3 comments:

eddie dewanaga said...

huh... nape marah2 ni ween...?
period ye... hahaha...

gua pun baru bukak cawangan baru, khas untuk lepas geram...

http://deadvocalist.blogspot.com

:: Wiween :: said...

erk...bro eddie! :p

Ah Win said...

salam..

aku penah rasa mcm tu..org tu xde dosa pun..tp tgk muka dia..rasa mcm hangin satu badan..
rasa mcm nak maki hamun pun ade...

aiya...manyak suwey lor