Saturday, November 5, 2011

Seperti biasa..

lelaki ini datang dan mengharapkan 'cinta' dari gua. sama macam lelaki yang dulu, yg lagi dulu dan yg dulu-dulu. Tapi gua 'tabur racun' dekat dia. Tapi dia masih sabar dengan gua. Gua cuba lembutkan hati, gua cuba baik dengan dia tapi hati gua tetap cop dia sebagai PENIPU. sama macam penipu-penipu yg pernah datang dalam hidup gua. Gua senang jadi was-was sekarang. sebab pengalaman kena tipu hidup-hidup dengan durjana cukup membuatkan gua serik. Tapi gua manusia biasa yg ada hati dan naluri. Gua tetap cemburu tengok orang ada pasangan, orang ada anak-anak yg comel. even orang itu kawan-kawan gua sendiri. Gua pun perlu ada pasangan, gua sukakan kanak-kanak dan sudah pasti gua berkeinginan untuk berkahwin dan punyai anak-anak sendiri. cuma gua belum mampu untuk berperasaan seperti dulu lagi. Beberapa kali, gua fikir gua mampu tp akhirnya gua kecundang. Gua selalu berperasaan kepada orang yg gua x boleh miliki. Bila gua suka, orang x suka dan bila gua x boleh suka, orang suka. pi mai pi mai tang tu, bila cerita nak habis?

i think i've started to like someone but i'm just afraid to get my heartbroken again. Ianya sangat sakit dan gua x suka sakit. Tapi x ada salahnya to go with the flow. Kita lihat macam mana kesudahannya..

2 comments:

sham said...

sakit itu adalh jentikan sayang dari Pencipta sbg peringatan utk bermuhasabah diri.
Dalam mencari kasih & sayang manusia, terbaiknya baiki dulu hubungan kasih & sayang yg ikhlas utk Pencipta. Insyallah kasih sayang ikhlas manusia akan mudah datang.

:: Wiween :: said...

yup, agreed.