Sunday, November 6, 2011

sabar!

Gua x faham dengan segelintir manusia. kenapa macam x ada pndirian? hari ini lu  kata lu suka, lu pun berlagak baik. Tutur kata lembut, penuh islamik, sedap telinga mendengar. Tetapi sayang, semuanya bersebab. Ya, ini berkenaan lelaki itu. Dia kata pada gua, dia mengharap cinta gua. Tapi kenapa gua x balas. Kenapa hati gua terlalu keras? di situ dia silap. gua x mnta pun orang baik dengan gua let alone orang berlagak baik. gua cuma mau orang buat sesuatu dengan ikhlas. berkawan dengan ikhlas, itu saja. kenapa mesti berkawan kerana mengharapkan sesuatu? macam pelik kan gua cakap macam ni since lelaki biasanya menghampiri seorang perempuan atas tujuan ingin memiliki..tapi itu yg gua rasa. gua rasa geram.kot iya pun nak memiliki, boleh x tingkatkan sikit kesabaran tu. Macam mak lahirkan kita juga, tunggu 9 bulan baru boleh lahirkan.bukanlah time tau mengandung tu dah boleh lahirkan.sabar.

No comments: