Thursday, June 11, 2009

Jahanam!

Arini gua panas hati betul. Gua taktau lah ni mungkin sebab gua tengah period ke apa. Tapi gua hangin betul bila someone ni cakap sebagai perempuan kalau umur dah 27 tu bukan dikira tua ke? Kuang ajar betul mulut dia. Terus gua sentap habis. Mula-mula elok je berbual bila dia cakap macam tu, terus gua sakit hati. Terus gua cakap kasar habis dengan dia. lantak lah. Gua peduli apa. Sapa suruh cakap macam tu. Apa hina sangat ke gua kalau umur gua dah 27 tapi gua belum kawin? Tua sangat ke gua??

Pastu tadi kat tagged, ada jantan durjana mana tah tak pasal-pasal cakap orang macam gua ni mesti dah takde dara. Kepala otak lu lah! Bodoh punya orang. Lu ingat, gua ni perempuan jenis apa? Lu kenal gua pun tak sukati mak abah lu je nak memfitnah gua macam-macam. Lu tu agaknya kaki perosak anak dara orang tu sebab suka sangat cakap macam tu kot. Bangsat punya orang. Tak guna. Lu tanggung lah dosa lu sendiri memfitnah gua macam tu. Jahanam!

Takpe. Selagi gua leh bersabar ni gua sabar lah jugak. Lagipun buat apa gua layan makhluk jahanam cam tu buang masa gua je. Lebih bagus ignore aje. Dah block dah pun jahanam tu. Bagus. Aman hidup!

2 comments:

ainShahajar said...

perkahwinan itu titian kita ke syurga..takkan nak pilih tangkap muat je

mmg tak suke org yg suke label2.. rendah sgt ke.. at least boleh makan duit usaha sendiri!

rilek kak, rilek =)

NenetPenne (NP) said...

tua berdara lebih baik daripada tua tak berdara...

jangan jadi mcm gilafren bekas laki akak... kami belum bercerai, pompuan tu sibuk mengorat laki aku... cipet merenyam... aaah mcm sial jer betina tu.... bekas laki aku pun samalah... sial!