Thursday, April 2, 2009

Tak best

Bila hati x sedap semua benda gua rasa tak best. Apa gua makan pun tak best. Apa gua minum lagi tak best. Gua nak letak kepala kat bantal pun rasa macam tak best. Ini yang gua paling tak suka. Bila hati gua jadi tak best. Kenapa lah boleh jadi tak best. Tension betul gua!

Gua kadang-kadang bingung. Gua boleh pulak fikir benda yang tak payah gua susah-susah nak fikir. Kan dah jadi pening kepala otak gua sendiri. Duniawi...duniawi..bilakah semuanya akan berakhir? Tanya pada Alif lam lam Ha.

1 comment:

Unknown said...

Salam,,semoga kamu semua mendapat kejayaan,saya pernah duduk dalam majlis satu orang ulama di indonesia,apa dia cakap,satu wanita,punya fikir dan kalahkan sepuluh orang lelaki,dan apabila wanita ada fikir agama,insyaAllah,seluruh keluarga dia selamat...bahkan jika di sekeliling rumah ada kemungkaran,tp kemungkaran ini tidak akan memasuki rumah wanita tersebut,jika satu orang wanita buat keputusan fikir atas hidayat umat seluruh alam,maka Allah akan beri pahala untuknya seluruh alam,,semoga Allah pelihara kita dan seluruh umat amnya..salam ziarah,jemput beri pendapat atau nasihat di blog saya dan jangan lupa add blog saya sebagai rakan blog anda...tq.