Tuesday, April 14, 2009

Sakit.

Bila sakit, semua benda jadi lain macam. Ini semacam. Itu semacam. Perasaan pun lain macam. Termasuk lah perasaan gua!

Gua rasa macam nak naik angin je. Benda remeh pun boleh buat gua sensitif. Gua pun taktau lah. Tu sebab lah gua kalau boleh harap sangat supaya gua tak sakit. Tapi sakit tu pemberian Allah. Kasi gua sentiasa ingat dia. So gua bukan lah nak merungut ke apa. Cuma KALAU BOLEH lah..gua memang taknak sakit. Gua nak sihat sentiasa. Sebab bila gua sihat, gua lah makhluk yg paling ceria. Gua punya senyum, Joker pun tabik! Almaklum lah orang ramai dah cop gua ni seorang yg happy-go-lucky kan. So, orang memang dah selalu nampak gua ceria. Ceria macam pelangi. Tapi rasanya pelangi pun tak ceria macam gua kot. haha.

Gua sebenarnya makhluk yg tak suka nak telan dadah. Tapi oleh sebab gua nak cepat baik, gua telan jelah dadah berbentuk ubat-ubatan tu. Bantai ajelah asalkan gua cepat sihat. Sungguh gua rindu dengan kesihatan gua!

2 comments:

aRe_uDear said...

Salam Cikgu Rock.. hehee.. memang bebtul rock la dalam bait2 ayat pun memg dah terserlah kerockkan tuh hadoii ayat xleh blah tul nih hehee.. newayy salam kenalan k cikgu..

CS @ Mama AA's said...

lo x sakit sgtkan?

klu x xkan sempat tulis n3 ni hehe