Monday, March 9, 2009

Minat

Malam ni gigil rasanya. Cuaca sejuk semacam. Seram sejuk pulak rasa. Gua boring betul. Tadi dah main games Dynomite. Pastu gua baca novel. Pastu goreng cekodok. Tu jelah rutin kehidupan cuti gua. Tak pergi kemana pun. Nak pergi jogging hujan pulak.

Gua suka baca novel karya Damya Hanna. Bekas student UKM macam gua jugak. Fakulti kami sebelah-sebelah aje. Beliau graduan Ekonomi & gua graduan Math. Gua mula-mula taktau dia budak UKM jugak tapi kawan gua bagitau. Dulu Damya tu duduk kat Kolej luar (Idris Marbawi) so memang takde can lah nak bersua sangat. Tapi yg pasti, bagi gua Damya memang penulis yg sangat sangat berbakat. Gua memang kumpul abis segala novel hasil penulisan beliau. Sejak Bicara Hati, gua memang dah sangkut dengan penulisan penulis muda sebaya gua ni. Alangkah best betul kalau gua berbakat macam dia!

Malam ni, gua mengadap lagi laptop buruk gua ni, menconteng arang kat blog ni. Ni jelah keje gua. mengadap internet. Bersosial dengan blog jelah. Nak keluar kemana gua takde hati sangat dah. Kecuali pergi kerja, beriadah, jalan-jalan yg perlu. Kalau tak memang gua malas. Apa nak jadi dengan gua? Ntah. Gua pun taktau. haha

2 comments:

Cikgu Nort said...

lu jadi je cikgu yg cool... x yah nak skema2... bebudak bukan suka sgt cikgu yg rambut sikat tepi...

:: Wiween :: said...

errr..gua cikgu pompuan nort. bukan cikgu lelaki mau buat rambut sikat tepi. haha