Sunday, November 23, 2008

Pergaulan

Gua rasa skang ni gua dah tak berapa pandai nak bersosial. Hidup gua pun dah tak semeriah zaman remaja gua dulu. Dulu gua suka keluar sana sini dengan member-member.Buat macam-macam benda yg fun. Kira macam tak melekat kat rumah lah. Tapi skang ni dah tak.

Skang ni gua lebih banyak duduk kat rumah dan kat sekolah (kalau waktu kerja) aje. Gua hanya bercampur gaul dengan rakan-rakan sekerja gua. Tu pun bukan semua jugak yg gua berkenan nak buat member rapat. Ada lah segelintir yg boleh masuk dengan kepala. Kalau hujung minggu biasanya gua ke KL atas sedikit urusan. Tapi bukan lah setiap hujung minggu pun.

Bukan takde member yg ajak gua keluar. Ramai jugak. Lebih-lebih lagi bila dah cuti macam ni. Tapi gua macam tak berapa ada hati pulak nak berjalan walaupun kadang-kadang hati perut gua memberontak jugak nak balik ke JB. Serious shit gua rindu giler dengan bandar sesak di selatan tanah air tu!

Skang ni gua banyak abiskan masa depan laptop buruk gua ni aje. Melayan kepala otak gua yg separa biol. Bersosial pun dengan kaki-kaki blog yg kebanyakannya gua tak pernah jumpa pun. Tapi mesra alam macam dah kenal lama. Tapi kira orait jugak daripada bercampur gaul dengan manusia-manusia yg gua dah kenal lama tapi hati busuk macam kan apa kan?

No comments: