Friday, November 21, 2008

Pelik.

Kadang-kadang gua rasa diri gua ni pelik. Gua sendiri yg rasa lah..org lain gua taktau. Sebab gua tak pernah tanya pulak apa yg org lain rasa tentang gua!

Gua ada banyak impian. Impian yg bukan calang-calang jugak lah. Macam-macam yg gua nak capai dalam hidup. Entah sempat entah tidak, bukan dalam bidang kuasa gua lah. Tu semua kuasa Allah. Gua hanya mampu merancang, DIA yg menentukan. Gua pasrah dgn apa yg DIA dah tentukan untuk gua. Tapi bagi gua, selagi gua tak melanggar undang-undang atau mengganggu hak org lain, tak salah kalau gua memasang impian dan cuba mencapai impian tersebut. Tercapai atau tidak, itu terserah pd DIA.

Sepanjang hidup gua, LONELINESS adalah musuh yg paling ketat. Yg kedua ketat lah kalau syaitan turut diambilkira! Gua benci dgn loneliness! Bg gua, loneliness adalah suatu perasaan yg amat menyeksakan. Tapi selalunya, apa yg dibenci tu lah yg kerap datang menjenguk! Kenapa? Sebab kadang-kadang diri sendiri yg memberi ruang kot??

No comments: