Sunday, July 5, 2009

Kenangan

Antara gua dengan kenangan gua...bagaikan isi dengan kuku. Gua masih hidup dalam kenangan..Walaupun adakalanya gua cuba menafikan..

Kenangan yg manis tu, gua tetap akan semat dalam hati gua. Akan sentiasa gua simpan dalam darah, dalam daging dan yg paling penting dalam kotak memori. Biarkan ianya tersimpan kemas di situ. Tanpa ada sikit cacat cela pun..

Bukan kenangan pahit saja yg mampu buat air mata mengalir..Yg manis pun mampu jugak. Kadangkala yg manis tu lebih menghiris hati sebab kebarangkalian yg manis nak berulang lagi di lain kali tu lebih kurang daripada kebarangkalian yg pahit..

Walau apapun..Gua tetap percaya akan takdir Allah. Semoga apa yg gua impikan akan terlaksana. InsyaAllah..

2 comments:

NenetPenne (NP) said...

semua yang berlaku adalah takdir Allah, cuma kita jer yang susah sangat nak menerima sesuatu tu...

aaahhhhh tensi tensi...

:: Wiween :: said...

betul kak.. (~_~)