Monday, May 25, 2009

Dari hati.

Semakin hari gua semakin tak faham dengan diri sendiri..Semakin hari gua semakin keliru. Semakin hari semakin banyak benda yang buat gua rasa terhimpit. Sampaikan gua sendiri dah taktau apa yang gua rasa. Terlalu banyak perkara yang buat gua semakin tak mengerti kenapa dan bagaimana.

Hati gua semakin jauh. Jauh sampaikan gua sendiri taktau berapa jauh. Berapa lama nak jauh. Kemana menjauh.

Terlampau banyak penyesalan yang gua rasa..terlampau banyak penipuan. Terlampau banyak gangguan yang buat jiwa gua semakin terhimpit sampaikan ada ketikanya gua terasa ingin berkurung dalam dunia gua sendiri. Tanpa ada siapa-siapa..

2 comments:

dkama said...

Dunia ni di ciptakan khas buat lu, gwa n kita semua... banyak mende leh capai beb!!! walaupun terkurung n tak keluar dari satu bulatan pastikan ade pencapaian yang bole buat lu bangga ngan diri lu... setiap orang adalah juara... wa rasa lu kenal lu sapa...

dkama said...

Apa ada dalam diri ada juga di dalam kamu.. Apa ada dalam kamu ada juga di dalam diri.. Maafkan lah kami dalam generasi ini... Tak paham? nak kenal? Syair Meraung jerit pujangga melayu... Apa ada dalam kami ada juga di dalam kamu.. Apa ada dalam kamu ada juga di dalam kami... Maafkanlah kami dalam generasi ini... menjerit, meraung, meminta lepaskan jerangkung dalam almari....JERANGKUNG DALAM ALMARI...haha PEACE...