Saturday, March 7, 2009

Gangguan

kadang-kadang gua tak paham dengan diri sendiri. Gua rasa macam gua happy walaupun hakikat sebenarnya gua memang sedih sangat-sangat. Gua pikir gua boleh lupakan benda-benda lepas yg meremukkan hati gua. Tp gua silap. Kadang-kadang benda-benda tu datang mengganggu ketenteraman hidup gua. Bila gua terkenangkan orang-orang jahanam yg buat hati gua hancur, gua rasa marah macam kan apa. Gua rasa macam dendam yg amat-amat!

What is wrong with me?? Sampai bila gua nak hidup dengan dibayangi rasa benci dan marah? Kenapa tak boleh erase aje segala-gala benda yg buat hati gua hancur punah ranah tu? Kenapa tak boleh lupakan aje jahanam-jahanam yg dah pecahkan hati gua tu semua??

Hidup memang pelik. Funny that people still ask me when am i going to tie a knot! Macam mana benda tu nak jadi reality if sampai skang gua x jumpa gua punya significant other? Tunggu lah satu hari bila gua jumpa. Masa tu gua akan kongsi berita gembira tu. So don't worry about me. Pls don't!

No comments: